آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

مهد کودک

1390/8/1 22:59
نویسنده : مینا
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها خوبیددددددددددددددد ببخشید که نتونستم بیام وب لاگ آریانم آپ کنم

 

آخه این روزا خیلللللللللللللی خسته میشم از صبح که بیدار میشم تا خود ساعت 10 و 11 کاردارم

 

وشب که میشه بیهوش میشمممممممممممم

 

ولی می خوام سعی کنم دیگه زودتر بیام سراغ وب آریان کوچولو

 

آریان هنوز هم گریه می کنه و هر روز صبح صدای گریه هاش تو گوشمه که میرم سر کار

 

هنوز مشکل خوابش حل نشده و موقع خواب گریه می کنه

 

ولی تازگیهااااااااااا مربیش میگه که 20 دقیقه ای می خوابه ولی با کو چکترین صدایی بیدار میشه

 

ویا اینکه تا رو پا هست می خوابه به محض گذاشتن رو زمین گریه می کنه اخه اونا هم نمی تونند که از

 

صبح فقط اریان رو پا نگه دارند که...

 

ولی خدا را شکر که آریانم دیگه مربیهاشو می شناسه و وقتی میرم آروم میشه و بغل همشون میره

 

البته تا وقتی من نیستمممممممممممم و کمی هم می خوابه

 

از پسر گلم تو مهد عکس گرفتند عکس پاییزززززززززززززز که برای خاله هاش می زارم که ببیند این پسملی

 

من اصلاااااااااااااا بزرگ نشده از بس گریه می کنه ولی عکسشو دوست دارمممممممم مثل خودش .....

 

ببخشید خاله ها از روی عکس با موبایل گرفتم خیلی خوب نیفتاده وگرنه پسملی من خییییییلی قشنگتراز این حرفاس مگه نه ؟؟؟؟؟

                      

               

     

 

 

                              

 

     

 

                                      

 

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریان جون
2 آبان 90 3:12
سلام مامانی اریان
منم یه اریان دارم که خیلی با اریان شما تفاهم داره از کم خوابی و رو پا خوابیدن و با کوچکترین صدا بیدار شدن و ...
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم


سلام اریان گلت خوبه

عزیزم چه جوری باید بیام تو وب لاگت عزیزم؟
خاله ساره
17 آبان 90 8:11
سلام خاله جونم هزار ماشااله چه آقا شدی جیگرممممممممممممممممم
دوست دارم مینا جونممممم دلم برات تنگ شده حسابیییییییییییی



سلام ساره جون ممنون گلممممممممممممممم دل منم تنگه براتون
انشالله قسمت تو بشه عزیزم همیشه برات دعا می کنم
نسیم
17 آبان 90 8:42
سلام عزیزم ماشااله چه بزرگ شده آریان بوس بوس بوس هزاررررررررررررررررررررررررتا نیستی بابابیادلمون تنگیده برات
ilijoon
26 اسفند 90 22:27
واي كه چقدر نازي جيگر دوستت دارم اگه دوست داشتي پيشم بيا ilijoon.niniweblog.com ايليا جون بزرگ مرد كوچك