آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

حوصله ندارم

1390/7/8 23:30
نویسنده : مینا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید خاله های آریان

 

این روزا دیگه جوصله اومدن تو نت و نوشتن ندارم نه وقتشو دارم نه حواسو حال و حوصله شو

 

آخه از وقتی رفتم سر کارو مدرسه ها باز شده و من مجبور شدم اریان بذارم مهد

 

آریان یه سره گریه می کنه مهدو دوست نداره

 

موقع خواب می میشو می خواد نه شیشه می خوره نه پستونک

 

هر چی بگید خریدم  همه سر شیشه ها رو امتحان کردم بلکه شیشه بگیره وساکت بشه

 

اما اون زرنگ تر از این حرفاست و گول نمی خوره

 

ظهر که میرم بیارمش ضدای گریه هاش تو پله ها میاد و من نمیدونم پله ها چند تا یکی میرم بالا

 

تا منو می بیینه بغضش می تر که و شروغ به گریه می کنه

 

براش دعا کنید خاله ها که آریانم سازگار بشه با مهد و بمونه من که نمیتونم کاری بکنم

 

مرسی خاله ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا ( خانه کودکی)
11 مهر 90 8:57
نگران نباش حتما با شرایط جدید کنار میاد ...سخته ولی بچه ها زود شرایط رو می پذیرند



سلام عریزم ممنون از دلداریت

آریان من موقع خواب می می شو می خواد و هیچ چیز آرومش نمی کنه و چون می میش نیست نمی خوابه و گریه می کنه
دوست عزیز دعاکن پسملی عادت کنه
پرگل
13 مهر 90 22:25
اریان کوشولو.......مــــــــــرد شو....
مامانت اذیت میشه فدات شم

الهی بمیرم


مرسی که اومدی پرگل این نی نی ها تامرد بشند مارو میکشند

شاینا را ببوس
ندا مامان پویان
15 مهر 90 10:09
عزیزممممم
بمیرم الهی
پویان هم مثل آریان عادت داره با شیرمیخوابه
منم که میرم کلاس مجبورم بین همه کلاسهام بیام و شیرش بدم
ایشاله که زودی عادت کنه و نه خودش اذیت بشه و نه مامان جونش


سلام خیلی دلم براتون تنگ شده خوبی ندا جون

پویانم خوبه

ممنون دعا کنید آریان عادت کنه دارم دیونه میشم

ببوس پویانو