آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

بازم من خاله ها ...

1390/8/12 22:18
نویسنده : مینا
627 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونا

 

من ظهرها میرم دنبال خواهر جونم و اونو با مامانی از مدرسه میارم خونه آخه غیرتم غیرتم اجازه نمیده که

 

خواهری تنها بیاد خونه ....

 

اون جا یه نماز خونه بزرگ داره که مامانی منو برد اونجا و منم اونجا تا دلم می خواست شیطونی کردم

 

ببینید اینم عکساش

 

      

 

     

 

    

 

   

 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریان جون
12 آبان 90 23:52
ای قربون اریان باغیرتمون بشم.اما اریان من زیاد غیرتی نیست خاله.اخه وسط خیابون روسریمو از سرم در میاره


سلاممممممممممممم اریان گلم خوبه مامانیش

کار خوب اریان گل تو می کنه عزیزم

ببوسششششششششششششش
رويا
17 آبان 90 8:07
سسسسسسسسسلام مينا جونم واي ماشااللههههههههه آريان خيلي بزرگ و ناز شده خاله فداش بشهههههههههه هزار ماشالله
مينا جونم خيلي دلم برات تنگ شده تونستي بهمون سر بزننننننننننننننننن عزيزمممممممممم.خيلي دوستت دارممممممممممممممممم.بچه هاي نازت رو ببوسسسسسسسس گلممممممممممممم.مرسي از پيغامت نانازممممممممممممممممم.



ممنون عزیزممممممممممممممممم

انشالله که نی نی ناز تو هم به سلامتی به دنیا بیاد