آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

آریان در یخچال ....

1390/6/30 23:49
نویسنده : مینا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های آریان خوبید

 

خودتون این عکسا رو ببیندی وقضاوت کنید

 

یه روز که می خواستم غذا بپزم گویا در یخچال خوب بسته نشده بود من تو اشپز خونه بودم که اومدم دیدم اریان در یخجال باز کرده و داره برای خودش حال می کنه

 

ایستادم عقب که منو نبینه و شروع به ثبت وقایع کردم دیدم دستشو گرفت به میله های یخچال و بلند شد

 

قیافه خوشحالی داشت که می تونه بیشتر ف ض و ل ی  کنه  اواز می خوند و می خندید

 

کم کم پاهاش خسته شده بود الهی بمیرم براش منتظر کمک بود که یکی نجاتش بده اما من بدجنس داشتم فقط عکس می گرفتم اخه خیلی کاراش بامزه بود

 

بعد که گریه اش گرفت رفتم به کمکش

 

حالا خودتون قضاوت کنید وبگید من این وروجک چی کارش کنم هاااااااااااان ؟؟؟؟

 

      

                                          

       

                                     

     

 

                                      

      

                                 

      

                                      

       

                                              

       

                                           

      

 

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
12 مهر 90 12:16
هیچ کارش نکن.

فقط اگه نتونستی جلو خودت بگیری .یه ماچ آبدارش کن.


الهه جون سلام خوبی گلم

بعد که گرفتمشششششششششششش همین کارو کردم
پائیزه
24 اردیبهشت 92 0:09
حسابییییییییییییییییییییییییی بچلونش ای جاااننننممممممم


سلام خاله جون ملسی که اومدی بوسسسسسسسسسس