آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

آلودگی هو ا و عشق وحال محمدآریان

1391/10/14 19:29
نویسنده : مینا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها

هوا این روزا خیلی آلوده است و من از روز دوشنبه نرفتم مهد 

درسته هوا آلوده است و هی این بزرگتر هوای کثیف به خورد ما نی نی ها میدن

ولی ماهم از طرفی حالشو می بریم

آخه من و مامان و خواهری تو خونه هستیم مامان مجبور نیست منو صبح زود از خواب بکشه و ببره مهد

هر وقت دلم بخواد بیدار میشم کنار مامان و خواهری یه صبحونه مشتی می خورم و بعدشم بازی و

و هر کاری دلم بخواد می کنم

 

واااااااااااای که چه حالی می کنم من

خواهری هم که نگو

امتحان داره این روزا و وقتی تعطیله حاااااااااااالشو می بره و کتاب پرت می کنه رو هوااااااا و می ره دنبال بازیشششش

ولی کاش بابا را هم مثل دفعه قبل تعطیل می کردند تا 4 تایی حالشو ببریم

آجی به بابا میگه بابایی میشه

فردا و فرداهااااااااااا با ماشین بری تو کوچه و هی بگازی تا ماتعطیل بشیم

 

بابا هم میگه روتو برمممممممممممم بچه

ولی مامان میگه این هوای آلوده برای ما بچه ها اصلا خوب نیست و ما ممکنه مریض بشیم بعدناااااااا

منم دعا می کنم که هوا تمیز بشه و ما یه جور دیگه تعطیل بشیم مثلا بررررررف زیاد بیاد ها ن اینجوری بهتره 

 

دوستتون دارم خاله ها بیشتر به ما سر بزنید

 

می بوسمتون

 

...........................................      یا حق  ............................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)