آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

سلام خاله ها من مریض شدماااااا

1391/9/24 19:51
نویسنده : مینا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل

 

پسرم از اول اذر مریض شده و خوب نمیشه

تازگیها گوشش درد می کنه و هی می گه گوششش گوششششش

 

بردمش دکتر بهش چرک خشک کن داده از بس این داروها رو خورده بچه ام لاغر شده

شبا خوب نمیخوابه

صبح ها می خواد بخوابه امااااااااااا من بیدارش می کنم که ببرمش مهد اخه باید برم سرکار مرخصی هم که نمی دن بهمون

 

بچه ام هی می گه لالا ... لالا

دلم براش کباب میشه ولییییییییییییی

 

براش دعا کنید زود زود خوب بشه

 

تازه براش واکسن سرماخوردگی خریدم اما هنوز خوب نشده که بزنم

 

منتظر دعای دل پاکتون هستیم

 

.........................    یا حق ..............................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ساره
28 آذر 91 14:38
سلام آریان نازنینم خدا بد ندههخالهههههههههههههه الهی خیلی ناراحت شدم اان شاله زود زود خوب شییی


به به خاله ساره خوبی خاله خوش اومدی

ممنون خاله

ایشالله که نی نی تو هم زودی به دنیا بیاد
آفتابگردون
15 دی 91 0:02
الهییییییییییییییییییی

من انقد واسه بچه هایی که میرن مهد ناراحتم

تو رو خدا بذار بخوابه


سلام

دلم می خواد بزارم ولی باید برم سر کار عزیزم