آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

عید فطر مبارکککککککککک

1391/5/29 0:32
نویسنده : مینا
216 بازدید
اشتراک گذاری

عید همه مبارکککککککککککککککک

انشالله که عباداتتون مبارک باشه

پسرم امشب خیلی شیطونی کرد و نمی خوابیددددددددد به هیچ وچه چرا غها را خاموش کردیم

خودمونو به خواب زدیممممممممم تا بخوابه تااااااااااااااااازه شاید بخوابه

و در اخر بعد از کلی وول خوردن خوابید البته اینو بگم که اول باباشو خواب کرد بعد خودهرشو خواب کرد و بعدشم من که در حال چرت زدن بودممممممممممم ولی بیدار شدم این کار هر شب ماست از کار و زندگی افتادیممممممممممم

فردا می خوام یه گوشمالی حسابی به این پسره بدم اخه خودش تا ١٠-١١ می خوابه وقتی بیدارش کردم صبح زود ( البته اگه بیدار بشم خودم )  وقتی ساعت ٨ بیدارش کردم به زوررررررررررررررررر

اونوقت اونم ساعت ١١-١٢ می خوابه بعد که بیدار شد دوباره بازی می کنه  و خسته میشه دیگه شاااااااااااید شب زود بخوابه تازه شاااااااااااید

خدا کنه این کار ساز باشه

الهی قربونششششش برم  که خواب و خوراک ما رو بهم زده

ولی دلم براش می سوزه بچه ام یک ماه دیگه خوشی می کنه اخه اول مهر باید صبح زود بیدار بشه و بره به زورررررررررررر مهد اخه پسرم مهد دوست نداره بمیرم براش که گریه می کنه

دیگه شب که میشه ساعت ٩ می خوابه دلم نمی خواد ببرمش مهد کاش می شد می زاشتمش تو کیفم  و زیپشو می بستم و با خودم می بردمش سر کلاس

اونوقت اونجا یواشکی زیپ کیف سر کلاس باز می کردم و نگاش می کردمممم هههههههههههه

 

...................................................  در پناه حق  ...........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)