آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

شب زنده داری پسرم ...

1391/5/15 0:09
نویسنده : مینا
235 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب این اقا پسر ما تا خود سحر بیدار بود یعنی وقتی گذاشتمش زمین که بخوابم مبایل زنگ زد که بیدار بشمممممممممممم گریههههههههههههههههه

تو تاریکی برای خودش بازی می کرد رفته بود موتور اورده بود بازی می کرددددددددددد اونم رو دل من

هی به چپ هی به راست میرفتتتتتتتتتتت منم خودمو زده بودم به خواب که اگه می فهمید من بیدارم

دیگه بلند میشد راه می افتاد

هی تو تاریکی می گفت بابا .... مامان ........... آب می خوام دلم طاقت نیاورد گفتم شاید بچه تشنه است

چشمامو باز نکردم چشم بسته رفتم بهش اب دادم مستقیم اومدم خوابیدم هههههههههههه

بعد دیدم نه بابا کلکشه ... تند تند دوباره می گفت آب ...آب

دید کسی محلش نمیده خوابش برد

امروز هم ساعت ١١ بیدار شد یه کم صبحانه خورد بردمش کلاس زبان البته خواهرش بردم بعدش بردمش پارک که آقا جون سلیمان اومده بود برنامه داشت کلی ذوق کرد

گفتم برم خونه دیگه بی هوشه

وقتی رسیدم خونه نه افطار داشتم نه چیزی ... اریان هم تا خود ١٢ بیدار بود و خوابید

 

..............................   در پناه حق ......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دیانا
21 مرداد 91 7:40
سلاااااااااااااااااااااااااام خوبید؟ منو یادتون میاااااااااااااد ماشالله اریان چه بزرگ شدهههههههه عزیزم خدا حفظش کنه از طرف من