آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

واکسن 18 ماهگی پسرم

1391/4/27 0:08
نویسنده : مینا
311 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم واکسن 18 ماهگیشو زدو دیگه تا 4-5 سالگی راحت شد اخیششششششششش

خیلی گناه دارند این نی نی ها اخه طاقت ندارند

واکسنشو تو دستش زد هر دو دستش

من دستشو گرفتم و خانم دکتر زد دلم کباب بود وقتی تو چشمام نگاه می کرد و التماس می کرد که بلندش کنم و نذارم امپول بزنند دلم می خواستتتتتت بلندش کنم و نذارم ولی سلامتی اینده اش مهمتره

ولی عجب بارونی می اومد امروز شانس پسرم خوب بود اخه اریان افتاب دوست نداره تو بارون خیلی حال می کنه قزبونش برم

آرمیتای گلم هم 2 روزه مریض وسرما خورده و تب داره

الان هر دوشون تب دارند و خوابیدند بمیرم برای بچه هام

 اریان می خواست بلند بشه برقصه با صدای اهنگ ولی تا دستشو بلند کرد گریه کرد دوباره خوابید

آخیییییییییی بچه ام امروز نرقصید ...

ایشالله همه نی نی ها سالم و سلامت باشند

 

آمیننننننننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرگل
27 تیر 91 0:22
ای جانممم.راحت شد

اره گناه دارن..کاش یه روش دیگه برای واکسینه شدن پیدا شه....میشه مطمئنمممم
ای جانممم.فردا میرقصه برات مینا جون


قربونت بشم پرگل جونم شاینا گلم ببوسسسسس