آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

کمکهای پسملی به من ...

1391/4/22 22:31
نویسنده : مینا
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرم تو کارای خونه نه من کمک می کنه و هر وقت جارو می کنم بدو بدو میاد از دست من می گیره و میگه من ... من

بگذریمممممم که اولش هی خاموش  و روشن می کنه و رو اعصاب من راه میره  و من مجبور میشم جارو را بهش بدم

تازه خاله هاااااااااا دکمه هاشم با پا می زنه و روشن و خاموش می کنه ههههههههه

جرات ندارم جارو ... اتو ... سشوار... و کلا وسایل برقی را بیارم چون باید دو دستی تقدیم آقا کنم که ایشون این کارا رو انجام بده

با باباش میره نون میخره ... خرید خونه می کنه فداش بشم .... و خاله کلی کار میکنه

 

ولی یه بدی داره این پسملی من تا چشماشو بازم کنه دستاشو میبره بالا میگه بغلم کن کلا جرات نداریم که بایستیم که اگه بایستیم باید اقا را ببریم به قول خودش بالا بالا

خلاصهههههههههههه خیلی شیطون و شیرینه شیریننننننننننننننننننننن

انشالله که خدا به همه کسانی که منتظر نی نی هستند نی نی بده که این شیرینی را هم همه حس کنند

بلند بگو آآآآمین ....

 

اول عکسای به جا مانده از محمد آریان ببینید بعد هم عکسای کمک پسرم

 

 

 

قلب.................  پاینده باشید بازم بیایید پیشممممممممممممممممممم .................قلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maedeh
10 مرداد 91 17:05
kad banoiie vase khodesh!!!


سلام اره عزیزم کدبانو تو خرابکاری گریهههههههه