آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

آریان و من و کالسکه

1390/6/25 21:31
نویسنده : مینا
331 بازدید
اشتراک گذاری

آریان کوچولو ما تازگیااااااااااااا خیلی بلا شده خاله جوناش که هی میاد شکایت مارو می کنه به شما

 

اول ها قشنگ می نشست تو کالسکه و من همه جا می بردمش و به کارام میرسیدم

 

اما تازگیااااااااااااااااا منو گول میزنه اولش خوشحال و خندان میشینه تو کالسکه وسط راه شروع به گریه

می کنه و می گه منو بلند کن

 

اینقده سوزناک گریه می کنه و سرش به طرف عقب می گیره که منو ببینه و بهم بگه منو بلند کن

 

اولش محل نمی زار ولیییییییییییییی بعد دلم طاقت نمیاره

 

حالا باید هم خودش بیارم هم کالسکشوووووووووووووو گریهههههههه

آآآآآآآآآاااخیییییییییییششششششش دلم خنک شد تا تو باشی که پیش این همه خاله شکایت

منو نکنی

 

 اینم عکسایی که بعد گریه کردن خوابش برده و من گذاشتمش تو کالسکه و اوردمش خونه

 

یواش یواش عکساشو ببینید که بیدار نشه بگه منو بغل کن ههههههههه

 

                                       

 

          

 

 

                                       بوس بوس خاله هاااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)