آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آریان کوچولو

من نمی خوام برم مهد ...

1392/6/30 16:40
نویسنده : مینا
433 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نرووووووو مردسه

بمون پیش من باهم بازی کنیم خب

 

بزار آجی بره مردسه و بابا بره سر کار من نرم مهد تودک

می خوام خونه بمونه

خاله ها را دوس ندالم

مامان : برو پسرم تو مهد خاله بهت جایزه میدهاااااااا

آریان : نمی خوام خاله بده خاله را دوس ندالم  مهیا دست منو گاز می گیره  من خودم به خاله جایزه میدم منو نبر مهد

 

اصلا مامان من میرم سر کار آجی بره مردسه  تو هم برو سر کار

بابا بره مهدددددددددد من دیشبی رفتم مهد حالا نوبته بابا بره مهد

 

اصلا کیف انگری برت نمی خوام می دم بابا بندازه پشتش لیوانشم بزاره توش خوارکی هم بزاره ببره مهد

اگه من نرم مهد بابا بره اونوقت من برای بابا بستنی زرشک ابلالو ( زرشک البالو ) می خرم

 

.......................................

دیالوگ کوتاه من و آریان برای آماده سازی اریان برای مهددددددد

 

دعا کنید دوستان روزهای خوبی را پسرم در مهد جدیدش سپری کنه

 

بعدا میام می گم تو مهد بهش چی گذشت

 

............................................. در پناه حق  ........................................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)