آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

آریان کوچولو

عیدفطر مبارک

1392/5/17 23:15
نویسنده : مینا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله عیدتون مبارک

 

ایشالله که خدا آرزوهای قشنگتونو براورده کنه و روزه هاتون قبول شده باشه

 

منم تقریبا روزه بودم اخه نه اینکه عادت دارم با مامان و بابا و اجی باهم میوه و غذا بخوریم

 

تنهایی حال نمیداد  و اصولا نمی خوردم

 

مامان باید صدتا کتاب قصه برام بخونه تا غذا بخورم

 

این اجی هم هر چی می گم بیا بخور میگه تو بخور من افطار می خورد

 

حالا دیگه می تونیم هر 4 تایی باهم باشیم و غذا بخوریم

 

اما ماه رمضون دوست داشتم اخه تا اذان می گفتند به مامان و بابا می گفتم قبول باشه

 

فرقی نمی کرد اذان ظهر هم می گفتم

 

تازه تا افطار می کردم باید مادرانه می دیدم اگه نمی شد ببینم گریه می کردم بعدش خروس و بعد هم

 

دودکش

 

مامان میگه دیگه نمیده ولی من می خوام باید نشون بده

 

بای بای خاله ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)