آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

از پوشک گرفتم پسرم

1392/4/3 20:14
نویسنده : مینا
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 

الان چند (26 خرداد) روزی هست که دارم پسرمو از پوشک می گیرم

خوب بوده تا حالا و آریان همکاری هم می کنه ولییییییییییییی اصلا نمیگه که ج ی ش دارم باید خودم ازش

بپرسم و تند تند برمش وگرنه ...

 

البته به خاطر خیلی از کارای ضروری مجبور شدم ببرمش بیرون و مجبور شدم پوشکش کنم

 

می دونم این کارم اشتباه است و آریان دچار دو گانگی میشه ولی چاره ای نداشتم نمی شد پوشکش نکرد می ترسیدم خونه مردم خراب کنه

 

دوست دارم خودش زوتر بگه که می خواد بره دستشویی به قول خودش مرد بشه

 

وقتی ج ی ش می کنه دعواش می کنم که چرا ؟ میگه نامرد منو دعوا نکن نیشخند

یا می گه برادررررررررر ج ی ش کردم دیگه ماچ

خنده ام می گیره نمی دونم چی کار کنم

 

بیشتر وقتا هم می گه من نبودم آجی بوددددددد تعجب

 

خلاصه داستان داریم با پسری

فردا هم که می خواییم بریم زیارت امام رضا (ع) اگه خدا بخواد اونجا هم نمیشه که بدون پوشک باشه

نمیدونم چی کار کنم بچه ام نمی دونه باید بکنه یا نکنه

برای همتون دعا می کنم برامون دعا کنید که به سلامت بریم و بگردیمممممم

 

........................... ........................در پناه حق ......................................................

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلیا
12 تیر 92 17:10
سلام مینا جون منو یادته عزیزم به سلامتی داری از پوشک میگیریش ماشالله چه مردی شده واسه خودش اسفند دود کن براش مارو هم دعا کن