آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

من و مهد کودک

1392/2/6 0:56
نویسنده : مینا
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها

 

من دیگه پسر خوبی شدممممممممممممممممم دیگه خودم میرم مهد کودک

 

به مامان میگم

 

مامان کفشامو در بیار بوس بده برووووووووووووووو

مامان هم بوس میده میره اما تا می خواد بره گریه ام میگیره میگم مامان نرووووووووو منم میام

 

اما دیگه می خوام سعی کنم گریه نکنم خوش حال باشم اخه دیگه دارم تعطیل میشم و پیش مامان بمونم

 

مامان میگه باید پسر خوبی باشم و برای سال آینده اماده بشم

می گم مامانننننننننننننن بذار حالا امسال تموم بشه تا سال دیگه

 

نمی زاری یه کوچولو خوشحال باشمااااااااااااا

 

ظهر ها هم خاله لباسامو می پوشونه و من منتظر نگه می داره تا مامانم بیاد

صد دفعه میگه الان مامانت میاد بشین پسر خوبی باش تا بیاد

منم چشام به در که مامان بیاد

پسر خوبی میشم خییییییییلی خوب

تا مامان برام شکلات بیاره

وقتی میاد می پرم بغلش و بوسش می کنم

و با خوشحالی از همه بای بای می کنم

میرم خونه اما از خستگی تو راه خوابم میبره اخه از ساعت 6 صبح بیدارم بودم و مامان به مربی ها سپرده که من نخوابم

اما وقتی بیدار میشم شب شده و من کم پیش مامان بودم اخه دوباره باید فردا برم مهد ...

 

به مامان میگم مامان کاش نمی رفتم مهد...اما باید برم چاره ای نیست

 

 

..........................  بای خاله ها برام دعا کنید تو مهد بهم خوش بگذره  ...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا مامان پویان
5 خرداد 92 13:06
عزیزمممممممممم
نمیدونم چرا ولی خیلی دلم برات سوخت آریان!
ولی تو دیگه مردی شدی واسه خودت

مینا جونم دلم برات تنگ شده

مواظی خودتون باشین
بوس


سلام ندا جونم خوبی عزیزم پویانم خوبه

منم دلم براتون تنگ شده در اولین فرصت میام پیشتون

می بوسمت پسملی گلت ببوس
زهرا
14 خرداد 92 16:14
خدا پسرتو برات حفظ کنه اسم پسری منم محمدآریانه


سلام

خدا پسر خوشکل شما را هم نکه داره عزیزم