آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

سال نو مبارکککککککک

1391/4/9 20:28
نویسنده : مینا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم

 

 

 

دوست جونا خاله جونااااااااااااااا عیدتون مبارکککککککککککک

انشالله سال خوب و پر برکتی داشته باشید و تو بغل ماماناتون باشید و حالشووووووووو ببرید

 

من دیشب تا 2 بیدار بودممممممممم و خوابم نمی برد امااااااااااا صبح خوابم می اومد مامانی منو بیدارکرد تا سال تحویل پیششون باشمممممممم

 

سال که تحویل شد صبحونمو خوردممممممممممم و خوابیدممممممممممم

من که این روزا نمی رم مهد بهم خیییییییییلی خوش می گذره اخه صبح ها تا 9 می خوابم و هر وقت دلم بخواد بازی می کنم تازه می فهمم شمایی که خونه هستید چه حالی می کنیدددددددد

اما در عوض من به آدم اجتماعی می شممممممم خوش صحبت  با اعتماد به نفس بالا درست مثل خواهر جونممممممممممممم

 

فعلاااااااااااااا بایییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امی تیس
6 خرداد 91 17:57
سلام مینا جان خداحفظ کنه گل پسر و گل دخترتو فاصله سنی شون چند ساله؟ اذیت نشدی؟ به منم سر بزن.