آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آریان کوچولو

منم بالاخره دندون دار شدم

1390/10/8 20:30
نویسنده : مینا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونا خوبید

 

من دیگه دارم عصبانی میشم اخه مامان دیگه نمی تونه عکس منو بذاره اینقده عکسای قشنگ قشنگ دارمممممممممم

 

اما حیف که لب تاب مامانی خرابه

 

تازه من یه کوچولو دندونم زده بیرون خیلی کم مامان خیلی ذوق می کنه نمیدونه با این دندونام بعدا حسابی

حالشو می گیرم

 

مامان میگه زحمت کشیدی چند وقت دیگه 1 سالت میشه تازه یه کوچولو زده بیرون برو به هم سن وسالات نگاه کن

 

مرد شدند هر کدوم حداقل 5-6 تا دندون داره گریههههههههههههه

من به مامان میگم خب دست من که نیست چی کار کنم

 

دعا کنید لب تاب مامانی خوب بشه چند تا عکس خوشگل براتون بذاره

 

تازه از شب یلدا هم عکس دارم تو مهد ازم گرفتن که نمیشه گذاشت از دست این مامان که لب تابشو

ویروسی کرد خدااااااااااااااااااااااااااااا

 

بوس خاله های من

چند وقت دیگه تولدمه آآآآآآآآخ جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامان مرسانا
8 دی 90 20:45
ای جانم خاله......مبارکت باشه...دندون های خوشگلت......به ما هم سر بزن......بوس بوس


مرسی خاله جون بوسسسسسسسس