آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

آریان کوچولو

واکسن 6 ماهگی پسملی

1390/5/15 2:05
نویسنده : مینا
334 بازدید
اشتراک گذاری

اول پسرم  و دخترم از خاله های خوبش که میان ونظر می دن تشکر ویژه می کنند و روی همشون می بوسند  اینطوری  بوس بوس بوس بوس

 

امروز یعنی دیگه میشه دیروز

 

اریان من واکسنشو زد بچه ام گریه کرد اما مثل همیشه نه اخه دیگه مرد شده بچه ام قربونش برم

 

وقتی هم که اومدیم خونه تب داشت ولی دوست داشت بازی کنه به همه جا سرک بکشه

 

اما توان نداشت .........

 

خواهریشم دو روزه مریضه عزیزم تب کرده و سرماخوره اخه بردمش پارک اب و اتش از ذوقش زود رفت تو

یادش نبود که لباس نداره و سرما خورد اما میگه مامان عیب نداره عوضش حال کردم

 

 

 

پسرم مثل پرگاره کاراش یعنی یه جا می مونه  و دور خودش غلت می زنه دایره وار  خیلی بامزه میشه

 

اینقده این کارو می کنه که به چیزی که می خواد برسه یعنی گرد گرد می غلته فداش بشم

 

 

     .....................            اریان قبل از واکسن      ......................................

 

   

                            

 

    ...........................اریان مامان بعد از واکسن بمیرم براش  .................................

 

 

                         

 

     

 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان پسر ناز
28 تیر 90 3:20
وای واکسن
دوست جونم به ماهم سر بزن عزیزم
شگفت انگیز 102


سلام عزیزم ادرس وب لاگتو بده بیام گلم
مامان کوچولو
31 تیر 90 4:06
اخی .... مرد بزرگ .... من دیگه خیالم راحت شده ..واکسن 18 ماهگشیشم زدن تموم شد .... موند تا 7 سالگی ... ولی این واکسن اخریه باهام قهر کرد و از بهداشت تا خونه رو دووید ..باعث شد پاش ورم نکنه و درد نکنه ...


انشالله به سلامتی گلم مرسی که وب لاگمو دیدی

بمیرم براش چه قدر دردش اومده ببوسش
مامان سيد كوچولو
24 شهریور 90 22:45
نازي... دلم گرفت از گريه ات خاله... ماماني دوربين و بذار كنار ني ني رو بغل كن


عزیزززززززززز دلم منو براش می سوخت ولی باید این صحنه را شکار می کردم

بوس بازم بیا پیش ما